پسرم سهند

سهند پسرم متولد دیماه ۱۳۹۹

مامانی

1400/5/3 15:51
نویسنده : پریمان
105 بازدید
اشتراک گذاری

سهند کوچولوی من یه مامان بزرگ خیلی مهربون داره. قبل از اینکه سهند به این دنیا بیاد کلی لباس خوشگل، کالسکه خوشگل، تخت و گهواره خوشگل، سرویس تخت خواب و آغوشی و بشقاب و لیوان و پستونک و شیشه شیر و خلاصه هر چی که فکرشو بکنی برای سهند کوچولو گرفت. اومد خونه مامان و بابا و اتاق سهند رو دیزاین کرد با یه لوستر قشنگ و استیکرای خوشگل خرس زمستونی ( چون سهند تو زمستون به دنیا اومد) و تخت خواب با ملحفه و پتو بالش آبی آسمانی‌. 

مامان بزرگ سهند خونه خودش رو هم با استیکر و بادکنک تزیین کرد تا سهند کوچولو بیاد خونه. روزیکه مامان سهند و بایای سهند و سهند کوچولو از بیمارستان رفتن خونه مامانی دیدن کلی بادکنک آبی و استیکر بچه آبی تو خونه بود . سهند کوچولو یه ست سرهمی نوزادی قشنگ پوشیده بود که به رنگ آبی روشن بود و طرح هاپو کوچولو داشت. یه آغوشی هاپویی هم داشت و یه کاپشن خوشگل کوچولو هم پوشیده بود تا سردش نشه‌. مامان سهند همه رو به جز آغوشی که خراب شده براش نگه داشته... 

خلاصه مامان بابای سهند اومدن و کلی عکس خوشگل انداختن و دو ماه کامل خونه مامانی موندن. مامانی سهند با مهربونی سهند رو حمام می کرد و عوض می کرد و برای سهند آواز می خوند و وقتی مامان سهند خسته بود سهند کوچولو رو می خوابوند. سهند کوچولو هم با چنان عشقی به مامانیش نگاه می کرد که تو همون نوزادی هم می شد فهمید چقدر دوستش داره. 

سهند اولین لبخندای خوشگل زندگیشو به مامانیش زد و تو بغل مامانیش بود که خیلی اوقات که دل درد داشت آروم می شد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سهند می باشد