پسرم سهند

سهند پسرم متولد دیماه ۱۳۹۹

بیرون رفتن سهند

1400/5/3 16:07
نویسنده : پریمان
112 بازدید
اشتراک گذاری

سهند اولین بار پنج روزگی از خونه با مامان باباش اومد بیرون. مامان سهند خیلی می ترسید که سهند کوچولو رو بیرون ببره چون خیلی کوچولو بود. با مامان و بابا رفت دکتر. اون موقع سهند زردی داشت.دکتر معاینه ش کرد و گفت زردیش زیاد نیست و فقط اگر بیشتر شد آزمایش بده.

بعد سهند سوار بر کریر اومد تو ماشین و دوباره برگشتن خونه. 

روز ششم تولد قرار بود سهند رو ببرن بهداشت برای غربالگری تیروئید. مامانی سهند اومد لباس سهند رو عوض کنه که دید عه‌... بند ناف سهند کوچولو افتاد. همه خیلی خوشحال شدن که بند نافش افتاده. 

  لباس پوشوندنش و رفتن بهداشت محله شون. غربالگری شو با سوزنی که به کف پای سهند زدن انجام شد. سهند کوچولو یکم گریه کرد اما مامانش تو بغلش مثل گهواره تکونش داد تا خوابش برد. بعد رفتن خونه ی اون یکی مامان بزرگ سهند رو دید. 

سهند روز های اول تولدش علاقه زیادی به موسیقی داشت و مامانش براش آهنگ میگذاشت و خیلی اوقات خوابش می برد. مامانش سهند رو بغل می کرد و با آهنگ تکونش می داد و راهش می برد تا بخوابه. 

شبای اول تولد سهند مامان و بابا سهند رو بیدار می کردن تا شیر بخوره. سهند کوچولو یه کش و قوس خوشگلی به کمرش می داد و به قول باباش چون سینه اش رو جلو و باسنش رو عقب می داد شبیه امین حیایی می شد😄

فرشته کوچولوی مامان بعد از شیر خوردن تو بغل مامانش می خوابید و مامانش نگه ش میداشت تا زاویه سرش خوب باشه و باد معدش رو بزنه . 

مامان هنوز به عکسای اون روزا نگاه می کنه که سهند با اون شب کلاه نوزادیش مثل فرشته های بالدار کارتون تینکر بل تو بغل مامان خوابیده‌ ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم سهند می باشد